spanien!



vet ni vad jag såg just? jo att jag har skrivit 180 inlägg.. känns inte som det men tiden går ju fort då man har roligt nämen. Idag på bussen satt jag och Ante och pratade om spanien resan. Jag kan säga att vi längtar! vi satt typ och prata om vad vi skulle göra där borta, sola bada ja allt. Fatta skönt de kommer va för oss? vi är borta i en vecka och när vi kommer tillbaka så är de typ examen, wihhhooo. Jag längtar så mycket så jag spricker snart plus så är de ju extra nervöst för mig eftersom jag aldrig har varit utomlands, eller jo till finland men de räknas inte tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahaha Anna ! Vart tror du att jag har köpt dom?? Självklart på Gina!! :) det borde du verkligen veta! ;P

2010-03-10 @ 22:45:33
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/
Postat av: ante

klart som fan att man längtar till spain! :D

2010-03-13 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0