sen en tid tillbaka

Dagen har som sagt spenderats med Sanna. Vi har vandrat som samer i snöovädret, kollat film, spelat gh och skrattat. Mmh ni kanske förstår att vi har haft de kul?. Efter det har jag varit på möte och sett träningen.
Detta var min dag, hoppas din har varit lika bra.
Det är helt sjuk, jag lyssnar på melissa horns låtar nu hela tiden, seriöst har nog hört varenda låt ungefär 90 gånger nämen, kan dom typ utantill nästan, haha. Ja jag är en nörd ja vet!
Nu mina vänner ska jag stänga av datorn tror jag och gå och se halva luftslottet som sprängdes eftersom jag somnade tyvär igår. Sånt händer!
Ha en trevlig dag imorgon för de ska jag ha, hoppas jag iallafall! Puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Melissa Horn är riktigt bra ! Lyssnar också mycket på henne :)

2010-03-03 @ 15:12:42
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha okej :) yes, den var bra! Jag älskar ju svenska filmer ! :)

2010-03-07 @ 10:39:45
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/
Postat av: sannaa

åhh vad fina va var :D♥

2010-03-07 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0