När det äntligen är över

lalalalla, helgen är slut och nu är det söndag, dagen innan skola. Vad som händer idag för mig, återstår att se!
Helgen har iallafall varit prima. I fredags var jag på stan med Lasse och sedan begav jag mig till hannes, där vi var ett tag och sen for vi till julia och var med hon, jenny och ludde. Ja som sagt de var min fredag. Har verkligen velat berätta min lördag och nu får jag det. Så läs nu noga. Dagen började med att kliva upp, äta och sedan bege mig till match, strålande väder 2 plusgrader. Det kunde ju inte bli bättre? vi började spela och sen kan ja säga er det väder som vi älskat omvandlades till äcklig snö. Huvva. (Resultatet behöver inte nämnas! ). Efter matchen så var de bara att fara hem och göra sig klar eftersom jag hade avslutning med Sikfors . Vi kom som sagt inte hem så fort eftersom vi körde av vägen.. Fy vad läskigt det var. Det gick så grymt fort och jag kan tacka gud att ingen av oss blev skadade. Vi kom hem iallafall och de var bara för mig att stress fixa mig och sen bege mig till golden dragon där laget väntatde (gamla laget) där åt vi god mat och hade allmänt trevligt sen gick vi till Sandra och lekte leker, körde singstar osv. När klockan slagit 10 så for jag och Katta till bjudfesten, jag skulle inte jobba men for dit ändå och var med flickorna.  Haha, kan säga att jag och paois fick ett riktigt gott skratt! bara jag tänker på det så skrattar jag, herregud. Ja dagen blev lyckad iallafall, med lite otur inblandat! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0