Grahn


Sitter på mattesdator nu och jag har äntligen pluggat klart det sista för den här veckan, skönt. Hatar verkligen att plugga, men till de här provet så behöver man inte plugga så mycket. Så nu ska jag äta sen ska jag nog lägga min framför tv och se en film tror jag. Är ni avis?...

Jo jag kanske inte har berättat men jag måste skriva att min vän Stina grahn kom till semi i cupkommunal med läns. Ni ska veta hur duktig back hon är. En av dom bästa jag sett! helt otroligt. Hon är en sån säkerback och de är många som drar i henne, och de förstår vi. Hon är en riktig fotbollstokig flicka precis som jag. Älskar att spela med henne eftersom vi vet hur båda spelar!
Imorrn blir det träning för annapanna och jag kan säga att hon längtar, vi håller tummarna för henne att hon förblir frisk. ( haha, tycker det är lite roligt att skriva så där )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0