bättre vara barnslig än tråkig


snodde bilden från sannas blogg! ;*
pluggar som ett as ska ni veta, 3 timmar varje kväll.. menmen har ju varit sjuk så har extra mycket att göra + så har vi mycket i skolan.. men jag kommer då hinna klart allt innan lovet, måste jag säga att de är skönt eller? nä, ni fattar det nog!..
Kan verkligen inte fatta att de är lov imorgon, hoppas bara jag får vara frisk..
Fyller ju faktiskt år under lovet också, 10 april ( SKRIV UPP DET!) då blir jag hela 16 år.. Känns som jag fortfarande är 12, tiden har gått så fort, för fort!
Nu kommer jag behöva vara mer mogen, jag som älskar att leka, ja jag är barnslig men jag har kul iallafall, bättre vara barnslig än tråkig, ja de där var ganska smart sagt av mig!,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0