Någonstans inom oss är vi alltid tillsammans



Den vackraste ängeln som gått på den här jorden lättade och flög iväg till en annan plats långt borta.
idag skulle du ha blivit 63 år. Jag saknar dig så mycket.
Dina steg har tystnat men ekot finns kvar. Dina ögon har slocknat men minnena finns. Även om du inte syns så vet jag att du ser mig och hjälper mig i hårda stunder. Du stöttar och värmer.
Du var så sjuk sista tiden, men ändå trodde jag inte att din tid var inne men de var den. Ett hjärta av godhet och kärlek slutade slå, din eviga vilan var framme. Att inte ha dig här är fruktansvärt, så många gånger tårarna fallit, så många gånger jag önskat att du var här, så många gånger jag bara väntat på telefon samtalet som aldrig kommer och så många gånger jag bara önskat att ditt hjärta ska börja slå igen. Men i all sorg finns de glädje för allt de fina du gav mig. Du gav mig kärlek och underbara minnen.
Jag älskar dig och saknar dig, min älskade mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0