midsommar

sitter just nu och väntar på Hanna. Hon ska nämligen sova här inatt. Oj vad längesen de var jag sov med henne. Över typ 2 årsen, så de var på tiden.
Min dag har varit både bra och dålig. Sommarjobbet var grymt jobbigt vi var och fixa inför lådbilsracet..Solen sken så de var ju ett plus. Älskar verkligen värmen som har kommit. Kan gå i shorts och linne, puss på det.
När jag kom hem så fixade jag grillstaden, bar grus fram och tillbaka. Som tur var så hade jag en medhjälpare, nämligen Ebba, hon är väl 3 år eller nå sånt men söt är hon! Senare på kvällen for jag och mamma till alter och hälsade på eva och elin, alltid lika trevligt.  Ja de var väl lite kort om min dag!
Jo, måste passa på att önska er en trevlig midsommar! :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0