friends!


I 10 år har vi gått i samma skola, nu är de bara kvar 9 dagar. Vi kommer nog aldrig mer kunna tävla i vem som skriver snabbats eller nåt liknade. Det är tragisk men tyvär sant. Hur som helst dom har åren jag fått dela med dig i skolan har varit underbara. Du var min första riktiga bästis. Vi har delat allt med varandra. Hoppas vi fortsätter och håller den här fina kontakten som vi har nu och att vi inte bara glömmer bort den. För dig vill jag alltid ha kvar.

I vått och torrt, vinter som vår.
Finns en riktig vän alltid där år efter år.
Vänner är det bästa som man har.
De finns alltid där när ingen annan finns kvar.
En riktig vän är det bästa som finns.
En riktig vän är något man alltid minns.
En riktig vän för mig är alltså du.


Min bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0