fotbollskola!

hallååå, de var ett tagsen sen sist, jag har nämligen haft fullt upp hela veckan, fotbollskolllaaa ni vet. Jag och min vän Gustav har varit ledare för 22 busiga men söta ungar. Ja önska de var en vecka till men tyvär är de inte det.  Ser dock framemot nästa år eftersom jag och Gustav ska ha de då med. Jag är sjukt nöjd och glad för att vi lyckades så bra. De kommer komma lite bilder på älvsbynytt dom var nämligen där idag och fotade oss lite.

Från de ena till de andra så känns de som att sommarlovet kommer gå för snabbt. De har redan gått en vecka och jag har inte insett att de är sommarlov än.. tragiskt. Men de gör jag nog snart för sommaren 2010 ska bli den bästa, även om den inte startade sådära riktigt bra, dåligt väder och gjorde illa knät för förra matchen, som tur är så är de inte så allvarligt. Hoppas jag hinner bli bra till psg. Kanske inte har berättat men de är nämligen så att iår ska länslagen också få spela. Wihoo få spela summergames ett år till är aldrig fel. Innan jag lämnar den här stolen och stänger av den här saken så måste jag säga att mina söta fyrbenta djur som betar så sött är så himla söta. Puss på dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0