Stina is back


Den alla har saknat är tillbaka, kylan! eller så inte. Skolan är i fullgång. Äntligen har hjärnan börjat arbeta. De jobbiga nu är att stiga upp på mornarna. Haha nu klagar jag nästan för mycket..Igår kväll för jag och pappsen ner till folkan och tränade lite fotboll och hade lite fys. Ikväll är det träning och jag får äntligen träffa Stina som varit utomlands i en månad. Har saknat henne nå så grymt.

Jag bryr mig inte hur många som läser min blogg, såklart är det roligt då man träffar någon och dom säger: Anna jag brukar läsa din blogg. Det är ju såklart jättekul att skriva och veta att det är nån som gillar att läsa det jag skriver. Jag har min blogg, dels att folk ska få veta vad jag håller på med men mest för att jag ska kunna kolla tillbaka och se på de jag gjort, som en dagbok. Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

Fortsätt skriva, roligt att läsa vad du håller på med :)

2010-01-13 @ 17:56:43
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/
Postat av: Helene

Vilken tur att det är ok att läsa din blogg. Jag tycker att du är jätteduktig på att skriva roliga och även kloka saker som ger en något att tänka på. Jag har nämligen blivit totalförbjuden att läsa Marikas, jag vet inte varför men så är det och det måste jag ju respektera.

Kram/Helene

2010-01-14 @ 10:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0