ett gott skratt förlänger livet

Just nu sitter jag och Rebecca och nöter dator. Så kan de vara ibland. Vi väntar på att mina bröder ska göra sig i ordning. De är ju deras första fotbollsträning med sikfors och den kan man ju inte missa. Så jag och Rebecca ska dit och kolla. Idag har jag lasse joel erik och rebecca varit på leoslekland.. hahah! De var kul faktiskt. Var längesen jag skratta så mycket. Fick dock många stötar då man åkte alla dom där rutschkanor. Sen när vi var klara där, prövat på alla banor, kanor, studsmattor osv.. så begav vi oss till teknikenshus. Grymt intressant att vara där, tycker jag. Nä nu ska vi börja bege oss. Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag kan tänka mig att du trivdes som fisken i vattnet på leklandet :) Sen blir man ju aldrig för stor för att leka på sånna där ställen :)

2010-01-07 @ 07:06:43
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0