you are so wonderful!



de blev en sen kväll och en tidig morgon för mig! Hade två träningar igår och kom hem kring 11 och var tvungen att vakna halv 7 idag. Skulle vara på step in kl 8 för att fixa nå sulor till min fot. Så nu har jag dom och hoppas de blir bättre. Snacka om att jag var trött på matten men blev piggare under dan. Tyvär så blev de lite tråkigheter. Världens bästa Frida började må dåligt och började skaka, hänt en gång tidigare. Vi följde henne till sjuksystern där hon blev kvar, såklart stannade vi och missade no lektionen de var helt klart värt det och Magnus förstod oss när vi förklarade varför vi inte varit där. Frida mår iallafall bättre nu, skönt!<3

Tacos till middag och sen träning med isk!, Imorgon blir det inge bloggande för nilsson, är nämligen så att alla 9or ska till jokkmokksmarknad, ser lite smått framemot det. Flera timmar buss med trevliga människor, sen dagen där borta. kommer nog vara helt slut då jag kommer hem.

Sanna Hedlund, kan säga att du saknas på skolan.. ja saknar våra tokigheter!

Kommentarer
Postat av: sanna

Anna tack, saknar er med! Våra tokigheter är bäst! ♥

2010-02-05 @ 20:53:12
URL: http://sannaahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0