sikfors!

de här med bloggandet börjar bli jobbigt nu.. jag kanske bör ta en paus? nämen, man orkar inte skriva varje dag och de är ju faktiskt jag som väljer när man vill skriva eller inte så ni får helt enkelt gilla läget, liksom.

I helgen har det varit cup, new wave cupen i arcus. Såklart blev det guld för oss ( spelade med piteå).
På lördakväll så var det faktiskt årsfest i sikfors. Efter alla ätit så gick laban fram och bad först Pappa komma upp och gav honom en blomma för att han slutar i sikfors sk. Sen så bad han mig komma upp, jag fick en liten medalj eller hur man nu säger, kan beskrvia på ett ungefär hur den ser ut. De är en fotbollssko som sprakar på en boll och under det står det " lycka till Anna önskar Sikfors sk" blev så himla glad över att få den och att dom kommit på det där. Det finns verkligen fina människor i sikfors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0