Melissa Horn - Vår sista dans


med melissa horn underbara musik spelades i öronen sitter jag här och har fått lov. Kan de bli bättre? tror inte det. Men de kan bli värre däremot, ser inte ljust ut kan jag säga er. Jag har börjat få ont i halsen igen, kan inte träna, inte spela. Usch! jag hatar det. Känns som jag gått under, skulle kunna göra vad som helst bara för att få spela! men icket. Min kropp och jag är fiender just nu känner jag. Men tyvär så vinner min kropp, de är den jag ska orka gå med, springa med, tyvär. Det är bara att vila tills den blir frisk, så är det. Men skulle gärna ta farväl av sjukan!..

mina föräldrar är så söta, hörde nyss att dom sa: ja nu ska jag gå och läsa din blogg Anna, med ironin i rösten. Dom förstår att jag inte har bloggat, haha! men nu ni, nu har jag gjort det och ska skriva extra långt bara för er mina kära päron. Till de ena till andra, nån mer som hatar att kylan tagit över jorden? de ser inte lockande ut när man vaknar och ser att de är - 30 grader ute. Har varit så i typ en vecka nu. Så snälla värme jag ber, kom och ge oss lite värme! innan vi förfryser. Jag kan säga att de är nära nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0