happy valentine!


Igår hade ju isk 5-kamp sen så gick vi till stan och hade insprak. Herregud, hahah! Sjunga på stan, stafett framför alla männsikor, ja helt galet. Men kul var det.

idag klev vi upp jättetidigt, åt och tog skotern till bodträsket. Haha jag och Hannes fastnade men duktiga som vi är lyckats vi ta oss lös :).
Nere vid bodträsket var också, erik,andre,victor,john,tilda,pappa,matte,joel ja vi var en del. Vi grillade, körde bil och hade trevligt.
När vi kom hem tog jag poan och for ut en sväng i skogen. En lyckad ridning, fint väder och lugnet  fanns i skogen, kan verkligen inte bli bättre!
Hannaaaaa är på ingång tror jag! ska spendera min söndagskväll med henne, blir nog att se film eller kanske dra till ante!. Det ja vill få sagt med detta inlägg är att  den här söndan har varit super!

Glad alla <3 dag förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0