frusna fötter!

frusna fötter och kalla händer blev det när vi på jokkmokksmarknaden i fredags. Helt okej dag faktiskt, blir itne så mycket att berätta om den dagen eftersom tog ganska många bilder och en bild beskriver ju mer än 1000 ord.  Helgen har varit super iallafall, fredags kom Hannes till mig och lörda såg vi mina bröders träning och sedan drog vi till pitehavsbad, där vi var med Sofia,Chrille, Nicke och Sia. Efter det for jag och Hannes till honom, åt och sen for vi till malin och var med folk och idag, har jag tränat med isk hur kul som helst och sen bara suttit hemma och måste ta tag i plugget.. 2 np i veckan, grymt nervös. Hoppas jag klarar dom. Hade bra, puss!
Jag har världens bästa pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0