My little angel! ♥

2010-12-10 var min livs värsta dag. Att ta farväl av någon som betyder så otroligt mycket för en är en ren plåga. Jag ville inte lämna dig, jag ville bara sitta med dig i min famn i timmar. Men jag var tvungen att inse att din tid var inne. Jag vet hur mycket du kämpade för att få stanna kvar hos oss, men smärtan vann striden. Min fina ängel utan dig här, är det inte samma värld. Du var så himla fin. Alla minnen med dig kommer alltid att finnas kvar. Jag förstår inte att du är borta, att du inte finns kvar här på jorden. Jag kommer aldrig att få se dig springa i snön och rulla dig som du alltid brukade göra, kommer aldrig mer få pussa på dig, kommer aldrig få känna doften av dig, kommer inte heller få uppleva alla dagar du kom mot mig och viftade på din fina vita svans och spred så mycket glädje. Kommer ihåg första gången jag träffade dig, du satt där i bilen och jag fastnade för dig direkt. Det var kärlek vid första ögonkastet. Du var rädd men bara några dagar senare så var de som att vi aldrig varit ifrån varandra. Mina kinder är alldeles blöta, jag saknar dig så otroligt mycket.
 Jag vet inte vart du finns nu men jag hoppas att du har de bra där på andra sidan regnbågsbron där ingen sjukdom, ålderdom eller smärta finns. Även om jag inte kan se dig så vet jag att du finns hos mig. Jag tackar gud för att jag fått ha dig hos mig, att jag fått dela så mycket glädje med världens finaste hund. Jag kommer alltid att älska dig var du än befinner dig. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
 Vila i frid min älskade Frode! ♥

together forever♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

va vacker och rörande. Jag gråter när jag läser det du skrivit. Jag förstår din känsla jag känner samma sak. Frode vann våra hjärtan bara genom att vara.

Han valde de han älskade de var inte många som fick den äran

Dig älskade han mest.

Då inte du var hemma kunde han tex lägga sig på dina svettiga träningskläder för att känna din närhet medans han väntade.

Du gjorde hans liv lyckligt. Han kom till dig som en rädd och otrygghet liten hund.

Du fick honom att växa och du gav honom kärlek och glädje. Du var mest älskad av alla, han älskade dig.

Han har lämnat oss men finns ändå kvar i våra hjärtan för han vann våra hjärtan bara genom att vara Frode den lilla hunden på utsidan men med ett stort hjärta och mycket kärlek.

2010-12-11 @ 22:21:26
Postat av: LassE

Nu fortsätter min kommentar

Mina kinder är blöta av alla tårar. Allt som finns runt om påminner om honom. Skålen på golvet, filten i stoffan, hundhåret i sängen ja allt.

Det var din hund lika mycket som min, jag kände mig trygg och glad när Frode var hos dig för jag visst att din fyrbenta lillebror Frode hade det bäst. Tänk så många fina år han fick med dig, du var hans flickvän och stora kärlek. Tack för att du gjort för honom och för den kärlek du gav honom. Bilden i din blogg visar tydligt vad du betydde för honom. Tack Anna för det mod du visade den 10 och framförallt för allt du gjort för honom. Du älskade honom för trots han ibland hemska andedräkt fick han pussa dig och visa sin kärlek genom att ge dig ett slick i din mungipa - det är kärlek det

2010-12-11 @ 22:48:22
Postat av: LassE

Allt runt om mig påminner om honom. Matskålen på golvet, fliten på soffan - din favoritplats och inte minst ditt hår i sängen, ja inte bara där.

Tack Anna för allt du gett Frode och för det stöd du har gett mig

Älskar dig

2010-12-11 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0