DAG 6

min dag började med att jag höll på missa bussen men lyckades hinna med ändå. Sen hade jag en lektion och sen for jag, några tjejer från klassen, martin,simon och åt på max. Efter vi var mätta och belåtna gick jag, martin och petra tillbaka. Våra fötter var isbitar kan jag säga, saknar verkligen sommaren. När vi fått lite känsel i fötterna gick vi upp i datasalen där mäki såg family guy.. förstår verkligen inte hur man kan sitta å se de i timmar. Har de inte hänt så mycket mer än att jonteboy har mina smycken eftersom jag glömde dom. Duktig anna. Men jag avslutar iallafall min dag med träning och lite plugg. Morgondagen blir min sista skoldag för iår vilket känns underbart!

sommar och värme, saknar jag verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0