DAG 11

mina syskon. Jag har fyra bröder. Mathias som är 22 år bor inte hemma längre. Han bor med sin flickvän Therese och hennes dotter Cornelia, en underbar familj har dom blivit. Det är verkligen hur kul som helst att få fara dit och hälsa på dom. Mathias är alltid glad och ställer alltid upp för alla, ibland lite förmycket. Mathias är den äldsta i familjen och har alltid fått ta hand om oss mindre. John är 21 år gammal och tillbringar mesta delen med sin flickvän Tilda. John är den bror som är lugnast. Han är små busig och väldigt rolig. Han är en kreativ kille som alltid vill göra saker. Han tycker verkligen om att bygga. Erik som fyller 19 år idag är den person som är mest retig. Kommer ihåg en gång när vi var mindre och pappa frågade erik om han skulle kunna få alla sina syskon att skrika på mindre än 1 minut. Och ja han lyckades. Han tog bla av mig alla mina barbiesar. Erik är också en blyg kille men han är en riktigt lirare på fotboll. Joel är 14 år gammal och är den minsta i familjen och får ta mycket nämen han är en blandning av alla bröder tycker jag. Han tar alltid hand om alla, han är rolig och väldigt retig. Joel är en riktigt smart kille alltså. Han kan lära sig saker som ingenanan skulle kunna lära sig tillexempel så kan han med händerna få att de låter som ett instrument, helt sick.
Ja, jag älskar verkligen mina bröder och kan alltid lita på dom. Jag har alltid kul med dom även om vi ibland bråkar som alla gör. Vi alla har ett gemenasmt intresse, fotboll. När det är sommar så tillbringar vi mycket tid på fotbollsplanen. Det är verkligen kul att möta dom eftersom alla är så duktiga i fotboll så det blir ett hårt motstånd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0