DAG 1

om mig. Jag heter Anna Catarina Nilsson är 16 år gammal. Jag bor i ett hus med mina föräldrar och mina fyra bröder. Jag älskar min familj väldigt mycket. Jag spelar mest fotboll på min fritid eftersom det är mitt största fritidsintresse. Jag skippar sällan träningar och vill alltid bli bättre.
Jag har två hästar också som jag rider då jag hinner. Ett gotlandsruss och en nordsvensk. Riktiga sötingar vettni.
Jag har många fina vänner men speciellt en är extra bra de är frida. Hon finns alltid här för mig. Jag har en pojkvän som jag hållt ihop med i 2½ år och 15 dagar.
Jag hatar verkligen vinter eftersom jag är en tjej som lätt fryser.. Så sommaren är min bästa årstid.
haha blev lite konstigt skrivet men!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0