2010

Snart är året över så jag kör en sånhär! Läs och njut

Året 2010

Hur har året 2010 varit för dig? både bra och dålig.
Bättre än förra året? NEJ
Har du träffat några nya vänner? jo
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? att detta var mitt otursår
Har du flyttat under år 2010? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? faktiskt

KÄRLEK:

Hur har kärleken varit för dig?

Har du varit kär? jies
Har du sagt jag älskar dig till någon? jo
Har någon sagt jag älskar dig till dig? de med
Har du haft ett hemligt förhållande? nix


SORG&HÄMD:

Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? jo, om en hund räknas
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? tror faktiskt inte det
Har du varit i slagsmål? na


PERSONLIGT:

Har du gjort någonting du ångrar? absolut
Har du skämt ut dig? händer aldrig.. lr?
Har du ljugit för en vän? na
Har du varit ute en hel natt? haha nej, klarar inte sånt
Har du blivit tagen av polisen? no, i'm a angel!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? arå

Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? arå,

SKOLAN&FRITIDEN:


Vilken skola går du i? Strömbackaskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? alltid, min klass hatar mig :(
Hatar du någon i din skola? nae, inte vad ja vet
Har du gjort något framsteg? faktiskt,
Har du haft alla rätt på ett prov? nae, är typ omöjligt


VÄNSKAP:

Har du träffat nya vänner? jies
Har du förlorat en vän? de med
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? hm, jaa
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej
Har du ljugit för en bästavän? nae

Har du många killkompisar? ja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0