step in nu..

step in nurå, tråkigt men måste dit. Känns helt underbart att få börja spela boll på riktigt i veckan. Längtar fast ändå är jag sjukt nervös har inte spelat match på länge. Men vi hoppas att de går bra.  Min underbara pappa fyller år idag och john och tilda har varit tillsammans 2 år så vi grattar väl alla på en gång, GRATTIS. I helgen har jag varit med min hannes, vi har sett film, myst och igår for vi till folkan med, john,erik,tilda,ante,joel och melker. Blev många bedminton matcher, sjukt kul. När vi kom hem, duscha vi snabbt och såg film med john och tilda. Haha, efter ett tag låg alla med ögonen stängda. Som tur vaknade jag och väckte hannes så vi gick och la oss i min säng, var lite trångt att ligga 4 i en säng. Nu ska ja dra till step in så hade bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0