förlåt mina..

förlåt mina trogna få läsare som läser min blogg att jag inte bloggat men de är såhär att jag har varken hunnit eller orkat. Har varit i göteborg i vecka med Erik Joel och Lasse. Liseberg bestod första dagen av. Vågade åka höjdskräcken och jag tror aldrig jag gör om det. Andra dagen bestod av stan. Hittade mycket fina plagg som jag kommer att använda mycket. Sen 3 dagen så blev de åka bil i timmar och gå på kolmården. Så de var en lyckad resa tycker jag. Och igår kväll var de avslutningsparty för sanna. Hon flyttar idag och ja hoppas jag hinner dit och krama henne. Åh vad ja kommer sakna henne. Men de finns inget annat än att önska hon lycka till och du vet att jag alltid kommer finnas här sannabanana! :). Förresten höll nästan på att glömma att morfar och sonja är och hälsar på oss nu. Himla kul alltså. Sjukt längesen ja träffa han, de blir ju så när man bor så långt bort :(. Men hursomhelst är han hur cool som helst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0