look into my eyes, this is who i am.



jag har precis sett klart första andra avenyn avsnittet som kommit ut,
det var helt okej faktiskt. Jag är fortfarande sjuk, det suger. Jag saknar faktiskt skolan lite,
eller nja inte lektionerna och sånt, men kompisarna. 
Ikväll ska jag nog och kolla på min träning, känns hemsk att inte få träna, men jag måste bli frisk från den här förskylningen, vill inte bli värre och enda sättet att bli frisk är att vila har jag lärt mig. Men nu ska jag nog gå ut och ta lite frisk luft och jonglera lite, jag och stina ska ju faktiskt ta micke(en av våra tränare) i jonglering, efter sista matchen  får vi se vem som är bäst, vi eller han, haha. Så nu är de bara att nötanötanöta för min del. pusshej /anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja, vad säger man? Två inlägg på två dagar, inte illa för en nybörjare. Å du, det var mycket trevligt skrivet. Du är inte bara duktig på plan utan även framför tangenterna. Du har ju övat en hel del med att skriva en miljard sms ;-)

Puss o kram

LassE

2009-09-08 @ 17:27:13
Postat av: Anonym

Hej igen!

Hur långt är ni i från tränarens nivå när det gäller att hålla igång bollen?

Puss o kram

LassE

2009-09-08 @ 17:44:40
Postat av: tova

yeeh , Andra avenyn :D:D

2009-09-08 @ 21:21:38
Postat av: rebecca

så söt. krya på dig!

btw, nice blogg (y)<3

2009-09-08 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0