tur i oturen


idag har jag verkligen haft en händelserik dag. Jag och Tova for och åt hos henne på lunchen. När vi varit där ett tag kom vi på att vi börjar om 5 min och vi har inte hämtat hennes idrottskläder hos hennes pappa. När vi hämtat dom och var påväg tillbaka till skolan så kollar inte Tova sig för i korsningen. Kör rätt ut och det kommer en lastbil. Jag fick panik och skrek och både Tova och lastbilen tvärbromsa. Inget hände. Andra händelsen var när vi (jag,pappa,mamma,stina och rebecca) var påväg från alviksträningen. Vi kör efter en skogsväg och ser en bil som stannat. Men vi tänkte att de är säkert bara nån som skulle göra nåt. Men när vi har kört 20 meter från bilen skriker jag av panik, för vet ni vad som stod framför oss?, jo en älg. Haha. Så vi har verkligen haft tur i oturen dag. Puss /anna

Kommentarer
Postat av: sannaah

Omg, asså dete inte säkert att åka med tova ;/ hahahaha en älg ;o =D

2009-09-24 @ 22:51:41
Postat av: Rebecca

ahhaha! jag skrattade efteråt. men först vart jag skit rädd! ahhaha <3

2009-09-29 @ 23:18:22
Postat av: Tova

Haha, jag är bäst på att köra, lastbilen såg ut som ett träd jue xD

2009-11-21 @ 11:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0