Remember



sovmorgonen var underbar. Sen drog jag till skolan, sanna tova och frida är sjuka så ingen var där. Men jag klarade mig. Efter skolan for jag till stan med lasse och kollade på en ring som jag fick som försenadkonfa present. Jag är verkligen kär i ringen så den ska jag ha på mig ofta. När jag kom hem gick jag faktiskt ut till hästarna och red egil, det var ett tag sen. Men de är verkligen skönt att bara fara ut i skogen, lite halvmörk och helt tyst, mmh. Jag saknar faktiskt den tiden då jag red varje dag. Men har mycket fotboll och de är den jag satsar på. Hittade några bilder från då jag och picasso var på ridläger, nåh minnen. Puss på mina pojkar!. hehe Hade bra / anna

Kommentarer
Postat av: sannaah

jag vist du skulle klara dig =D söta pojkar(Y) och söt anna(=

2009-09-15 @ 16:42:20
Postat av: sara

nååh, söt picasso! ;D

2009-09-15 @ 20:39:28
URL: http://saarae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0