my mind is spinning



Jag vaknade för en stund sen, grymt skönt att få sova ut. Men de har jag gjort i några dagar nu, och jag vill faktiskt kliva upp tidigt och fara till skolan. Jag var just inne på facebook. Jag skaffade en igår, som vanligt är jag lika förvirrad när jag blir medlem på nya sidor. Men de löser sig nog snart. Vet ni vad jag har tänkt på?, jag har de  rätt bra, eller jag har de super bäst!, jag har fina vänner, fin familj som alltid finns där för mig, jag har världens bästa pojkvän och bra vuxna omkring mig. Jag får hålla på med det jag mest av allt vill (spela fotboll), min familj har nog inte missat en enda match då jag spelat. Tänk på dom som inte har de såhär, tänk på dom som blir slagna av sina föräldrar, mobbade och allt sånt där. Det är fruktansvärt. Usch, skulle bara vilja få stopp på allt.
Men nu ska jag stanna här annars tar aldrig inlägget slut och jag går och ser ett oth avsnitt istället. Pusshej/anna

Kommentarer
Postat av: Lisa

MEN!?!? de var då på tiden :) nu får du vara duktig och uppdatera mycket med både bilder och text så jag har något att läsa :)

2009-09-09 @ 12:21:34
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/
Postat av: LassE

Hej, vilken tjej. Nya bilder och en tänkvärd tanke. Det är alltid bra att reflekterar över sin vardag för då kommer de flesta hitta massor med ljusglimtar som man tar för givet. Det är lätt att glömma bort att det är ljusglimtarna som gör livet underbart.

2009-09-09 @ 12:39:30
Postat av: emelie

åh, :) mina föräldrar är nästan aldrig på mina matcher. Dina föräldrar är assöta (;

2009-09-20 @ 12:24:48
URL: http://emelielaestander.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hiihih! så söt ;D

2009-09-29 @ 23:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0