i have to take the step now.

Som sagt nu har jag äntligen tagit mig i kragen och skaffat blogg. Det var sanna som hjälpte mig. Jag är inte så flitig på skriva och kommer nog inte skriva så mycket här, eller vem vet, kanske blir nya blondinbella?, hah skämt och sido..  jag kanske borde berätta lite kort om mig själv, jag är 15 år och är fotbollnörd, en stor del av min fritid består av fotboll, jag älskar det!. Jag har världens finste pojkvän, Hannes. Han är grymt duktig på fotboll och på trixa(fotbollfreestyle). Jag älskar honom. Nu ska jag dra mig till sängen och vila vila vila, har blivit sjuk och måste bli frisk så snabbt som möjligt. Har match på lördag och den tänker jag inte missa. Pusshej / anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0