you're my light in the dark

nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att min familj, morbror och Therese ska komma hem. Hannes for just, buhu. Känns konstigt att han inte sitter här brevid nu, menmen får träffa honom imorrn. Igår var Hannes och jag en sväng till stan för att Hannes skulle köpa en vinterjacka. Han hittade en och snygg var den. Efter stan for vi till barnenshus för att Hannes syster skulle köpa nåt till halloween. Ojoj vad längesen de var man var där. Min morbror och Therese kom  igår. Det är alltid lika kul att träffa dom. Dom är då just nu i stan tror jag. Hoppas dom hittar nåt fint :). Hannes och jag hade tänkt fara och bada idag men när vi vakna kände Hannes sig inte riktigt frisk så vi tog en hemma dag istället men de skada ju inte :). Nu kom John och Tilda hem så jag ska bege mig ner nu. Sen fara och spela fotboll. Hade bra.
Jag älskar dig H<3

lite bilder från går dagen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vårda dina vänner, de är guld värda.

2009-10-29 @ 23:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0