yearns to christmas



jag målade mina naglar svarta men lika fort som färgen var på så var den av. Passade inte riktigt svart så jag tog röd. De är ju halloween snart så svart eller röd hade jag att välja på. Lasse fick tag i den jackan jag pratat om i ett tidigare inlägg, tack Lasse. Den är verkligen as nice men lite för tunn att ha på den nu. Kanske kommer ha den nån gång då och då. För jag är verkligen en person som fryser. Men vet ni vad, jag längtar jättemycket till jul. Kan få riktigt julkänslor ibland och bara börja längta. Det är så mysigt då familjen är samlad, de är mörkt ute, ljus är tända, man äter god mat och de bästa av allt är ju julklapparna ska börja skriva min önskelista nu tror jag för de är verkligen massor av saker jag önskar mig.

Andra avenyn börjar snart. Jag längtar. När man är inne i programmet är de faktiskt bra till er som inte gillar andra avenyn. Har man sett från första avsnittet så går de inte att sluta se det. Man bara längtar tills de är tisdag och ser att avsnittet är ute på svt. Ibland är de verkligen dåligt de kan jag hålla med er om men samtidtigt har de sina bra stunder. Haha känns sjukt att jag sitter och skriver om ett program men what ever?. Kommer inte på nåt annat att skriva om just nu och andra avenyn var de som kom upp i min skalle.

Kommentarer
Postat av: stinii

hm.. då får vi se hur jag gör med mina naglar, kanske behåller det röda ändå :D

2009-10-27 @ 21:23:14
Postat av: LassE

Då är vi två som är frusna. Du behöver en ny vinterjacka märkte jag häromdagen. Ska vi spana in en ny?

Våga nåt nytt, varför inte svarta naglar, våga!

2009-10-27 @ 22:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0