truth

kan man bli gladare än att gå utanför dörren och känna hur varmt det är ute? varmt och varmt men varmare än det varit. Jag fick då en trevlig promenad till affärn med min mammi i de fina vädret. Var inne på bdb, gud så tråkigt de är där nu, knappt så man orkar gå in. Väntar på att mammi ska bli klar med maten så medans så gör jag 15 sanningar om mig själv.

15 SANNINGAR OM MIG:
- jag är mörkrädd

- jag saknar tiden då jag red som mest
- jag tycker livet är underbart
- jag har spelat piano då jag var liten
- jag tycker fotboll är det bästa som finns
- jag älskar min familj
- jag älskar hannes och är sjukt kär i honom
- jag skrattar ofta
-
jag hatar att plugga
- jag är en badkruka
- jag fryser ofta
- jag blir lätt sur
- jag ser ofta barnfilmer
- jag är höjdrädd
- jag älskar sommar



Kommentarer
Postat av: LassE

Du glömde skriva:

Jag är dålig på att skriva stora bokstäver tex när jag börjar en ny mening eller när jag skriver ett namn.

Å att du är fantastikst bra på att skriva.

2009-10-15 @ 21:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0