snow


nu är de äntligen lov, skönt. Bara en vecka tyvär men så är det. Jullovet är ju snart så man får längta dit. Snön har kommit och kylan är här. Nu är de bara att stå ut och längta till sommaren. Haft mycket i skolan och därför har det inte blivit nån uppdatering. Igår på kvällen hade älvsbyn avslutning, vi åt och hade de trevligt. Efteråt gick jag, Stina och Johanna till konsum och köpte lite godis, mums. Sen begav sig Stina och jag till henne. Vi såg lite av idol och sen började vi se Gracie. En fotbollsfilm som verkligen är värd att se, tyvär så såg vi inte hela för både jag och Stina somnade. Idag klev vi upp kring 11 och for till byn, vi gick till mim och kollade på lite kläder och sen gick vi till sporthallen och såg när älvsbyn spelade innebandy match. Det var en tjej som spelade som kunde gå ner i splitt och både jag och Stina blev fascinerade och Stina sa att de ska ju inte gå att göra så. En flicka som satt bakom oss hörde de Stina sa och började säga; Hon har tränat hon har tränat hon har tränat osv. Det var ganska kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0