om hundra år är allting glömt


hittade en gammal bild ungefär ett år sen?

fy vad jag inte gillar domare, ibland är de faktiskt domarn som avgör matchen, tragiskt. Som pite matchen. Pite hade allt och domarn dömde ett bakåt pass till målvakten fast de inte var det. Efter ett tag ger hon Stephanie (piteås målvakt) rött kort.. Sen var de ju sverige matchen, ojojoj. Men de går ju inte att göra nå åt det, tyvär.

Idag har jag varit i kalix på läns med 93orna, en träning och en match. Matchen så spelade jag med assi. Det var skojigt. Det är verkligen långt till kalix längre än jag trodde, tycker det är ganska långt till luleå och från luleå är det 8 mil till kalix ;o. Nu ska jag gå och fixa några saker, har ju prao imorgon grymt skönt att slippa skolan framförallt slippa allt pluggande. Puss/ Anna

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vars ska du vara och prya?:)

2009-10-12 @ 02:07:54
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0