my little brother's birthday

Idag fyller min söta bror år, Joel. Han fyller hela 13 år, woho grattis till honom. Praoen går utmärkt så den behöver vi inte prata om. Sanna kom förresten till mig idag, alltid lika glad av att träffa henne. Ante kom också och fikade sen drog vi till honom och såg en film eller hann inte se så jättemycket av den, men de var bra för jag hatar skräckfilmer. Hann se några mord och sånt där iallafall så jag kan säga er att det gick fort hem för mig och sanna i mörkret, sprang nog halva vägen. På tal om mörker så stängde dom av strömen i sikfors inatt, dom skulle fixa nåt. Den stängdes 11 och såklart så sov inte jag då, hemskt. Jag är verkligen mörkrädd. Jag fick krypa på golvet för att tillslut komma fram till min säng. Ojojoj vad rädd jag var. Jag har kommit framtill att jag alltid ska ha en ficklampa i bakfickan.




Kommentarer
Postat av: sanna

Söötaaa!!

2009-10-18 @ 20:02:08
URL: http://sannaahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0