every night is another story

Sitter just nu och kollar på gamla bilder. Dom väcker både bra och dåliga minnen. Tänk vad tiden går fort. Man kan ju inte leva om dagarna som gått, tyvär. Ny dag nya möjligheter =).
I lördagskväll for jag och var med Ante, efter ett tag så kom Gurra också dit. Vi såg scooby doo, måste säga att dom filmerna är faktiskt bra. Haha, men jag gillar ju barnfilmer. For hem kring 10 för hade läns på söndag, som gick prima. Men mina fötter var is efteråt de var så grymt kallt ute. De gjorde ont att springa men man kämpade på ändå och tror inte att de bara var jag som led av detta. Efter läns for jag och var med min söta pojkvän.



Kommentarer
Postat av: Ida S

Vad söta ni var när ni var små!

2009-10-20 @ 15:42:57
Postat av: Emma (kusin)

härliga bilder och vilken härlig blogg! ;D

haha oj minns den där julen när vi tog det där fotot, okej såg helt drogad ut menmen sådant är livet xD om man kunde var lika snygg som dig, det skulle vara en lycko dag! :D Hoppas ni har det bra! :)

Kram kusinen

2009-10-20 @ 16:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0