vi går mot ljusare tider!



nu är det verkligen mörkt ute, de blir mörkt typ 2?, men vi går mot ljusare tider!. Var hos tandläkaren idag och när jag skulle fara sa hon; då syns vi om 1½ år då. De var ledsamt tyckte jag av nån anledning. Jag som hatar tandläkarn, jag är rädd spec för sprutorna men ibland lyckats jag somna när jag ligger där i stolen, när jag är riktigt trött förstås. Hur normalt är det? man gillar inte eller rättare sagt hatar att vara hos tandläkarn också somnar man.. är de nån här som också gör samma sak så skriv kanske blir lättare för mig att veta att nån mer också gör de.


jag har matteprov imorgon hoppas de går bra, håll tummarna för mig. Ska plugga lite ikväll innan jag drar till folkan med Ante och får se om de blir nån mer de får vi hoppas blir alltid roligare om man är fler. Ante har jag känt sen jag var 3 år typ, han är verkligen en av mina bästa vänner. Jag är trött och kom just på att andra avenyn har kommit ut! puss på det!.


Kommentarer
Postat av: LassE

Hm få se, hur ska jag tyda din dag. En stor potion Folkan med Ante, en stor potion Andra Avenyn och vad blir det då kvar till pluggandet? Inte så mycket kan jag tänka mig för det blir ju lite blogg, msn och lite annat framför datorn också. Kan det vara rätt prio så dagen för ditt älsklingsprov dvs matteprovet?

2009-11-17 @ 20:22:11
Postat av: LassE

Ja, jag vet att jag tjatar men du vet varför!

2009-11-17 @ 20:24:07
Postat av: Tilda

jag får skrattattacker hos tandläkarn, inte samma sak men ändå :P

2009-11-17 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0