ute faller snön i spiltan blacken står.

nu var de ett tagsen jag skrev här men har helt enkelt inte suttit så mycket vid datorn. Julafton var helt underbart. Vi var ungefär kring 30 stycken så många har vi nog aldrig varit. Vi åt, lekte lekar, sjöng bla bjällerklang som mina öron hör just nu, älskar den men de bästa av allt var ju att öppna paket. Jag fick kläder, pengar, smink, smycken, trosor, täckbyxor, vantar, ficklampa, ( har säkert glömt nåt) och jag fick en jabulani fotboll alltså vmbollen 2010. Ååh vad glad jag blev trodde verkligen inte att jag skulle få den. Tack mamma och pappa!. Vi for hem kring 9 tror jag. En mycket lyckad julafton kan jag säga. Fredag och lördag har jag varit med min Hannoooos<3. Igår var vi på stan och jag fyndade en tröja, mössa och vantar. Mmmh idag vaknade jag kring kvart över 10 för att bege mig mot träningen. Det var en kul träning som alltid, vi spela lite, gjorde en skottövning och lite sånt där!. Puss och kram
Tilda och Picasso i Fredags.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad fina du och Kattis är:)hoppas allt är bra med dig! kram Sarah

2009-12-28 @ 11:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0