here we are


stukad handled, vi höll på komma till final om det inte vore för 9b som gjorde 1 mål mer än oss.. Det blev nämlingen målskillnad. Efter turneringen drog jag och Frida till stan för att leta efter en julklapp till Sanna och vi hittade en. Efter en långstund gående så blev vi less så vi gick till Fridas mammas jobb och prövade glasögon. Jag skulle nästan kunna köpa ett par bara för att ha, haha. Sen när vi såg att klockan börja närma halv så gick vi till bussen. När bussen kommit fram till sikfors så hoppade jag av vid affärn och gick med Frida till folkan där det var nå julgrejs som dom mindre höll i, dom dansade och sjöng och sånt där. Söta var dom. Hanna var också där. Kul att vi börjat prata mer med varandra vi höll nästan på att tappa kontakten. Menmen jag var iallafall tvungen att gå hem eftersom Frida tappade en kaka på mig, i mitt hår och på mina kläder. En kaka med nån glasyr på, så mitt hår blev inte så nice.. Okej nu måste jag sluta ljuga, det var faktiskt mitt fel. Jag skulle smaka Fridas kaka och hon höll i den ganska löst och jag tog för hård tugga.. men det är väl bra att jag erkänner för en gång skull. Förtjänar verkligen en guldstjärna i kanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0