har du en fotboll så har du allt.

kom just hem från skolan. Blev inget bloggande igår.. blev försent. Flyget var försenad för att det var snöstorm i stockholm. Ja, jag har haft hur kul som helst. Sjukt många bra spelare där. Vi hade 2 träningar som var 2 timmar. Första träningen på måndag tränade vi offensivt spel som gick bra och andra träningen på tisdag var det defensivt spel. På onsdan hade vi 4 matcher (intern). Jag fick spela ytterforward och det gick bra. Lärde mig hur jag skulle bredda och sånt där.  Vi hade mycket teori också. Om kosten och idrottpsykologi. Det här lägret har varit roligt och jag har lärt mig mycket på så kort tid.
Nu ska jag se efterlängtade andra avenyn. Puss


Kommentarer
Postat av: LassE

Anna glömde skriva en sak. Jag får lägga till det åt henne för jag var där å såg henne träna och spela internmatcher.

Anna var grymt bra och höll samma höga klass som de övriga ca 40 spelare. Jag är stolt över Annas insats, konkurrensen är stenhårt men det är Anna också. ;-)

2009-12-20 @ 10:34:37
Postat av: Anonym

Min kommentar försvann så jag gör en ny

Anna glömde en sak i sin blogg. Hon glömde berätta att hon klarades mycket bra i den hårda konkurrensen. Hon mötte hårt motstånd i interna matcherna men de gjord också de som var i motståndarlaget när Anna stormade fram. Jag är stolt över Annas insats (var där å såg henne träna och spela internmatcherna). Alla tjejer var riktigt bra, det märks att det är Sveriges 40-60 bästa spelarna i åldersgruppen. Tänk, Anna var där och gjorde ett gott intryck. Grattis Anna till en bra insats!

2009-12-20 @ 15:25:05
Postat av: LassE

Va, nu är kommentaren där, jag då blev det två istället för en ;-)

2009-12-20 @ 15:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0