happy




nu har snön kommit och tror den stannar... buhu. Jag skrev klart min deckare igår så grymt skönt!. Fem sidor blev den, dataskrivet. Blev helt nöjd med den och hoppas på VG. Jag är grymt trött och längtar tills nästa vecka då är det nog inget prov eller nåt. skönt.
idag på skolan var det någon konsert som estet höll i dom som gick sista året. Halva tiden var det tråkigt och ville helst gå men sedan var det en kille som gjorde susen. Han gjorde så alla börja skratta och då kom stämningen. Sen har de inte varit nå speciellt förutom att jag är starkaren kalle.. Haha, kolla bara bilden så ser ni hur rädd han är... Sanna och jag har visat våra danskunskaper för några i klassen och frida var med i början :)..  Plugga hela kvällen blir det för mig, skulle egentligen träna idag men måste få klart arbetet, usch!. Jag vill spela fotboll nu!

Jag och Hannes har varit tillsammans i 1 och ett halvt år idag. Jag älskar dig. Har så många fina minnen med dig och hoppas på fler :). Puss

Kommentarer
Postat av: sannaH

HAHA anna våra danser är bra =D<3



BTW Grattis tl dig och Hannes=D

2009-12-01 @ 22:34:35
URL: http://sannaahedlund.blogg.se/
Postat av: kalle

lek inte anna

2009-12-02 @ 00:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0