Fotboll



Idag vaknade en trött Anna ville helst sova ut men det var träning så de var bara att kliva upp och åka iväg. Det är helt klart värt det. Fotboll är så himla kul. Efter träningen så for jag och köpte julklappar åt min bröder. Tycker det är grymt svårt att hitta nåt åt pojkar, mycket lättare att hitta åt tjejer ;). På tal om fotboll så såg jag och min söta Hannes real madrid spela igår. Ronaldo gjorde ett jätte snyggt mål. Hannes som är ett riktigt Ronaldo fan berättade att Ronaldo bara är 25 år och jag som trott att han varit mycket äldre. Han gör ett grymt bra jobb, och han har en otroligt bra teknik. Tänk att han redan är en av världens bästa fotbollsspelare. Grymt. Egentligen tänk att man kan jobba som fotbollspelare och leva på det och egentligen så springer man bara och sprakar en boll fram och tillbaka. Men så är det. Även om man skjuter bollen fram och tillbaka så är det ändå så grymt kul. Man vill bara bli bättre hela tiden. Kunna göra dom där finterna som världsstjärnorna gör. Jag älskar det. Blev ganska mycket tänkande i det här inlägget. Men så blir det ibland. Puss :)

Kommentarer
Postat av: LassE

Grattis säger svenskläraren. Helt otroligt, allt som det ska vara. Är det julaftonen som närmar sig som satt press för att maximera julklappshögen ;-)

2009-12-20 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0