Erik



har varit ute och sprunigt med min bror, Erik. Tänkte de kanske är bäst att jag skriver ut namnet eftersom jag har 4 underbara bröder, är så glad att jag har dom har bröderna jag har. Alla är så olika men alla har gott hjärta. Jag älskar er. Jag och Erik kanske sprang i 15 min, inte så länge, men trevligt var det och vi hann prata mycket. Han har hjälpt mig med en skoluppgift också. Nu ska jag gå till köket och äta kladdkaka som mamma gjort. Snacka om att den är efterlängtad. Det var ett samtals ämne jag och erik hade när vi var ute och sprang, hur gott kladdkaka är och att vi hoppades att mamma skulle göra en och drömmen blev sann, haha. jag är verkligen galen i kladdkaka, det är så otroligt gott, mums. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0