congratulations


ja må han leva ja må han leva uti hundrade år..  Ett fyrfallet leve för Erik, han leve hipp hipp hurra hurra HURRRRRAAAAA! som sagt min bror Erik fyller 18 idag!så resten av dagen blir att fira honom. Tidigare idag har jag varit på läns med f93. Kul som alltid men var lite seg i början hade nog inte riktigt vaknat. Menmen Efter det så såg jag hannes match ett tag och sedan bar de av hem. Så de är det enda jag gjort idag. Som tur är så är klockan bara 4... Nu kom jag på. Det är tisdag och vet ni vad som väntar? ANDRA AVENYN.. Fast kollade nu och det har inte kommit ut nå nytt. Vet nån varför?

Kommentarer
Postat av: Ida

De kanske har slutet :S för riverside har ett uppehåll nu:O de är ju som samma sak!

2009-12-30 @ 20:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0