vacation is over



och där tog lovet slut, hemskt. Det gick så otroligt fort. Känns som de var nyss man gick ut ur skolan och sa " äntligen lov" de var en skön känsla att känna att man har en hel vecka ledighet, utan allt pluggade. Men nu är man tillbaka, plugga,skriva,läsa ja allt de man gör i skolan. Kan säga att jag verkligen inte längtar till imorgon då man ska gå upp 7. Känner redan hur jobbigt de är. Det är bara att längta till nästa lov.

var och såg piteås match idag med hannes and my family, förlust 2-1, trist. Nu är dom ute, eller om de sker ett under så blir dom kvar. Så vi får hoppas på de där undret. Dom har verkligen haft otur. En match då domaren förstörde hela matchen om dom hade fått dom 3 poängen hade dom haft större chans att bli kvar. Men som sagt domaren kunde inte dömma. Jag vill att vi ska börja om och träna nu. Jag är tränsugen, jag vill spela fotboll!. Haha. Nu ska jag dra mig till mitt rum och ta fram alla läxor som jag skjutit upp. I efterhand såhär så önskar man att man gjort dom där läxorna, menmen. Puss

1 år och 5 månader med Hannes idag!<3

Kommentarer
Postat av: kalle

lovet är slut å ändå är du hemma:D

2009-11-02 @ 17:37:37
Postat av: LassE

Håller med Kalle, du har ju lov fortfarande hehe. OK, jag vet att du hellre skulle vara i skolan än ligga hemma med ont i örat, tänk om du missar nåt som händer i skolan!

2009-11-03 @ 11:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0