the world's best winter


Dagen innan fredag, åh vad jag längatar till att få helg vill bara sova ut. Inatt har jag råkade jag glömma att stänga av mobilen och vet ni vad som händer då?, jo anna skickar sms i sömnen, inte bra. Inatt ska jag då stänga av den. Jag kan säga er att skolan var mycket bättre idag. Mycke mer skratt och stoj. Många kände inte igen mig först eftersom jag har lugg, jag har aldrig i mina dar haft raklugg. Men kul med lite förändring iallafall. Förresten jag älskar den här vintern om den förstätter så här förståss. Ingen snö så underbart! inte nån sån där äcklig kyla som de brukar vara ååh i love it.

Kommentarer
Postat av: kalle

äre bättre me rengn då? :(

2009-11-26 @ 17:35:19
Postat av: sanna

Heejjj anna Nilsson!! dagen har vatit kul vah? ;) men du glömmde berätta om din bejl!! :O HAHAH på no'n!! Du är as grym =D + Skitfin blev det!! tc♥

2009-11-26 @ 19:48:50
URL: http://sannaahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0