Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.



nu har jag precis gjort klart mina bbrapporter, Lasse hjälpte mig, tack!. Min dag har varit helt underbar för jag har varit med två fantastiska flickor, Frida och Sanna. Vi for till stan. Men innan det så skulle vi ta bussen och Sanna var helt säker på att bussen gick 12:30, efter en lång väntan i kylan så märkte vi att Sanna kollat fel, såklart är vi inte förvånade. Men vi kom oss in till stan iallafall, väl när vi var på stan prövade vi klänningar till nobel middan som vi ska ha i skolan för alla 9:or. Jag längtar, de kommer bli jättekul tror jag jippi!. Som sagt ju mer dagen gick desto mer trötta blev vi och mer skratt kom. Ja, vad ska man säga? ingen ville möta oss. Vi sprang omkring, kleta smink på varandra och skrattade så högt så kungen skulle kunna höra oss från stockholm. De var helt enkelt toppen. Puss på er mina söta vänner.

Just nu sitter jag här och funderar, funderar och funderar på vilken färg jag ska färga.
Ska jag fortsätta vara blond eller färga mitt hår brunt? hm svårt beslut. Skulle vara kul att pröva nå annat men samtidigt är jag rädd att jag inte passar i det och saknar blont förmycket. Haha.

Kommentarer
Postat av: LassE

Jag fick också en trevlig stund med dig Anna på stan. Jag märkte att du var helt utsliten för du följde med utan protest på Claes Olson, det är ju inte den butiken som står högst på din lista av välbesökta affärer.

Brunt eller blont, det är frågan. Du vet vad jag tycker men jag stödjer dig i ditt beslut även om du väljer "fel" färg. Puss o kram

2009-11-12 @ 06:38:22
Postat av: Johanna

så sant! :)

2009-11-12 @ 07:11:07
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: sannabanana

Anna det var en riktikt kul dag ;D dock skämmit det med ringen :O



Men om du klipper av dig hårt borde du färga det brunt! :D annars blont ! pussbanana

2009-11-20 @ 15:38:13
URL: http://sannaahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0